четвер, 31 жовтня 2013 р.

Рефлексія модулів 7-8

Продовжується наше навчання... як багато інформації, все потрібно запам’ятати. Сьогодні я створювала учнівську презентацію. Створення учнівських прикладів допомогли мені уточнити очікування від вивчення теми. Ставши на місце учня я відчула деякі проблеми. На мою думку, учням буває важко. Тепер я можу краще зрозуміти учнів під час навчання. Спільна робота у Інтернет просторі, я вважаю, корисний інструмент у навчальній діяльності. Щодо "оцінювання", то дізналася багато нового. Я зрозуміла, наскільки важливо розробити критерії оцінювання перед початком роботи та ознайомити з ними учнів. Можливо буде легше при роботі з учнями, а можливо ще важче. Сьогодні я створила опитувальник. Час занять пробіг дуже швидко. Для себе я взяла багато корисної інформації.

Немає коментарів:

Дописати коментар