пʼятниця, 25 жовтня 2013 р.

Рефлексія модулів 1-2

Добрий день! Почалося наше навчання.... Сьогодні я познайомилася з групою, з тренерами. Скільки всього потрібно освоїти нового!..
Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі навчання на нашому тренінгу. Я познайомилася із сайтом освітньої програми Інтел, із сайтами допоміжних матеріалів для тренінгу, з електроннимпосібником курсу. Це добрі помічники у моєму навчанні. Новим для себе я відкрила блог, який не так складно створювати, тут я  можу записувати свої враження від нашого навчання.
Робота з модулем 2 допомогла мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. За допомогою методів проектів відбувається розвиток навичок мислення, підвищується мотивація до навчання, оскільки пов’язується з реальним життям учнів. У проекті учні задіяні в залежності від їхнього рівня розвитку та стилю навчання. Я створила попку свого портфоліо, яке допоможе мені при виконанні проекту. Є над чим поміркувати і попрацювати...

Немає коментарів:

Дописати коментар