середа, 30 жовтня 2013 р.

Рефлексія модулів 5-6

Навчання продовжується.... Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Internet-ресурсів у процес навчання: Інтернет може бути потужним інструментом для проведення дослідження, але потрібно пам’ятати про безпеку дітей в Інтернеті. На жаль, не вся інформація може бути корисною. Мені стало зрозуміло, наскільки важливі закони про авторські права. Буду з ними знайомити учнів. Досить цікавим і корисним для себе я відзначила роботу з wiki-ресурсом та google-сервісами. Я розмірковувала над тим, які зміни може внести використання сервісів Web 2.0 щодо спілкування та навчання моїх учнів. Блоги, wiki та on-lain документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати у проектах. Під час вивчення модуля я навчилася створювати опитувальник. Досить корисна річ. Намагатимусь застосовувати на практиці у подальшій діяльності. Думок багато, а час швидко спливає...

Немає коментарів:

Дописати коментар