пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 11

Наше заняття добігло кінця. У цьому модулі я завершила та продемонструвала своє портфоліо "Заговори, щоб я тебе побачив...". Думаю, ефективним для навчання моїх учнів буде впровадження в практику роботи створення портфоліо вивчення теми для кожного учня та демонстрація результатів роботи.
Дякуючи навчанню за програмою "Intel навчання для майбутнього" в рамках проекту НП "Відкритий світ" я більше познайомилася зі створенням портфоліо, навчилася завантажувати матеріал на вікі-ресурси, використовувала новітні технології в навчавчальному процесі,  Я впевнена, що знайду  застосування у практичній діяльності темі мого портфоліо "Основні правила спілкування" та варіанти представлення результатів.здобуті мною знання,  допоможуть розвивати у учнів навички ХХІ століття.
Дякую всім за співпрацю!!!

тя

3 коментарі:

  1. мені було приємно працювати з вами, пані Людмила. Ваша тема дуже цікава. Бажаю Вам успіхів в подальшій праці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені було приємно працювати з вами, пані Людмила. Ваша тема дуже цікава. Бажаю Вам успіхів в подальшій праці!

      Видалити
  2. Щиро дякую, Вам Діана Миколаївна! Мені теж було цікаво і приємно зх Вами працювати! Натхнення Вам в подальшій діяльності!

    ВідповістиВидалити